BMW-E39-520i Skrevet Juli 26, 2015 Share Skrevet Juli 26, 2015 Hei! Har fått en del riper i lykteglasset på frontlyktene på E39'en. Lurte på om det var noen som hadde noen tips til hva jeg kan gjøre med det, er det nok med polering eller må jeg slipe de ned først? Isåfall hvordan slipepapir skal jeg bruke? Og hvordan type polering skal jeg bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas81 Skrevet Juli 26, 2015 Share Skrevet Juli 26, 2015 Anbefaler å polere med AutoGlym metalpolish. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 26, 2015 Share Skrevet Juli 26, 2015 (endret) Hei og velkommen til Bimmers.no Anbefaler også om å bruke søkefeltet (forumregler)... finner tusenvis av slike tråder/innlegg og div. diy. -> Endret Juli 26, 2015 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-E39-520i Skrevet Juli 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2015 Anbefaler å polere med AutoGlym metalpolish. Hvor får jeg kjøpt denne metallpelishen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå