Thomas81 Skrevet Juli 26, 2015 Share Skrevet Juli 26, 2015 Er 150.000 kr en grei pris for en 116d 3-dørs Msport som har gått ca 50.000 km? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 26, 2015 Share Skrevet Juli 26, 2015 Helt grei pris. Ingen kupp, men du blir heller ikke lurt. Dette med forbehold om at den er "normalt" utstyrt og ikke ribbet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas81 Skrevet Juli 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2015 Det er en "norsk" bil og har vel det meste utenom iDrive. Meget pen og velholdt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Juli 26, 2015 Share Skrevet Juli 26, 2015 Og iDrive er kanskje det eneste jeg ville ha hatt, for min del Popza reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas81 Skrevet Juli 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2015 iDrive på e87/81 er veldig sjeldent av en eller annen grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 26, 2015 Share Skrevet Juli 26, 2015 Jeg vil påstå at iDrive på 1-serier før 2009 ikke er så veldig mye å trakte etter. Systemet er gammelt etterhvert, og skjermen er liten selv på professional. Jeg ser heller ikke for meg den aktuelle bilen har "det meste", da ytterst få 1-serier har det, men så lenge den har xenon-lys og automatisk klima vil jeg si du er på god vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå