BmwDieselPower Skrevet Juli 27, 2015 Skrevet Juli 27, 2015 Hei. Sliter med at 535'n min ikke tåler gass fra tomgang + at den går som en dass i forhold til di andre jeg har hatt. Den begynner å fuske å gå ureint og noen ganger stopper den og må kjinne en stund før den starter igjenn, når den starter igjenn ryker det svart av eksosen. Har skiftet plugger, rotor og fordeler + sjekket komp og alt er i orden. Noen som kan hjelpe??[emoji1] Mvh Åge
BmwDieselPower Skrevet Juli 27, 2015 Forfatter Skrevet Juli 27, 2015 (endret) Registeret er riktig[emoji4] Men skal justere ventiler denne uka så kan sjekke enn tur til for sikkerhetskyld[emoji4] Men den er lettstartet ellers og noen dager er den helt i orden, men den bruker noe jæveli med bensin[emoji33] Hær snakker vi 2-3l på mila på langkjøring[emoji30] Edit: går som den skal ellers bare at den går dårlig å drikker mye bensin. Og takk for tipset[emoji106] Endret Juli 27, 2015 av BmwDieselPower
BmwDieselPower Skrevet Juli 28, 2015 Forfatter Skrevet Juli 28, 2015 Kanskje, hvordan finner jeg ut om de er den?[emoji4]
viggo E34 Skrevet Juli 29, 2015 Skrevet Juli 29, 2015 Koble den av å se hvordan den oppfører seg. Har liggende om det skulle være behov.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå