Perka Skrevet Juli 30, 2015 Share Skrevet Juli 30, 2015 (endret) . Endret September 10, 2015 av Perka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perka Skrevet August 8, 2015 Forfatter Share Skrevet August 8, 2015 (endret) . Endret September 1, 2015 av Perka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perka Skrevet September 1, 2015 Forfatter Share Skrevet September 1, 2015 . Flott 325i selges. Siste sjanse før den eventuelt går til forhandler. Forhandler vil garantert ta over 300.000 for denne bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrius Skrevet September 8, 2015 Share Skrevet September 8, 2015 Fortsatt til salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perka Skrevet September 8, 2015 Forfatter Share Skrevet September 8, 2015 Fortsatt til salg? Hei! Ja har akkuratt redusert prisen med 10.000,- til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet September 8, 2015 Share Skrevet September 8, 2015 Et off-topic spørsmål: er du fornøyd med vredesteindekka mtp. støy, veigrep og sporing? hvilken dimensjon er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perka Skrevet September 8, 2015 Forfatter Share Skrevet September 8, 2015 Et off-topic spørsmål: er du fornøyd med vredesteindekka mtp. støy, veigrep og sporing? hvilken dimensjon er det? Forran: 235/35/19 og bak 265/30/19. Har vært strålende fornøyd med disse dekkene. Ser på meg selv som over middels opptatt av gode dekk, og disse er jeg som sagt meget fornøyd med. Støyer lite, og sporer lite, til og med på den elendige asfalten som er her jeg bor. Kan trygt anbefales fra mitt ståsted. De har også fått gode omtaler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet September 8, 2015 Share Skrevet September 8, 2015 (endret) Forran: 235/35/19 og bak 265/30/19. Har vært strålende fornøyd med disse dekkene. Ser på meg selv som over middels opptatt av gode dekk, og disse er jeg som sagt meget fornøyd med. Støyer lite, og sporer lite, til og med på den elendige asfalten som er her jeg bor. Kan trygt anbefales fra mitt ståsted. De har også fått gode omtaler. Takk! Høres veldig bra ut. Da kan jeg trygt gå for de! Endret September 8, 2015 av papertiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg