Ole Kristian Kirkevoll Skrevet August 2, 2015 Skrevet August 2, 2015 Når jeg skifter til DS og manuel gira så skjer ingenting, hverken i displayet ell ved girspaken, kommer heller ikke opp feil på feil dekoder`n. Noen som har vært borte i detta?(sikring?)
ogee1 Skrevet August 2, 2015 Skrevet August 2, 2015 (endret) Høres nesten ut som en ledning som er løs. Hvis du tar tak i girmansjetten og løfter opp, så følger hele plastramma med. Da skal du kunne sjekke at ledningen sitter skikkelig i, og at det ikke er noe skade på den. Skal vel mye til at det er der feilen ligger, men det tar bare et minutt å sjekke. Jeg har aldri kikket på hvordan selve girspaken ser ut under, men jeg vil gjette at det sitter noen mikrobrytere på den. Sjekk at alt ser ok ut og at det ikke er noen ting som er løst. Endret August 2, 2015 av ogee1
Ole Kristian Kirkevoll Skrevet August 2, 2015 Forfatter Skrevet August 2, 2015 kjente på alle ledningene som jeg kom til, virket ok, men under denne prosessen så mistet jeg alle indikasjon lysa ved girspaken, så enten er du inne på noe eller så var det tilfeldig, sitter ett panel under indikasjons lysa, skal skru av det for en titt i morra, så får jeg se hva jeg finner, men takk for hjelpen så langt=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå