bmw_roadkill Skrevet August 3, 2015 Share Skrevet August 3, 2015 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=62459386 holder til i sarpsborg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 26, 2015 Share Skrevet August 26, 2015 Hva er Fs på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_roadkill Skrevet August 31, 2015 Forfatter Share Skrevet August 31, 2015 Fs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 31, 2015 Share Skrevet August 31, 2015 Den målingen for å se om den spiller mye punch eller mye dypt. Eventuelt erfaringsmessig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_roadkill Skrevet August 31, 2015 Forfatter Share Skrevet August 31, 2015 det har jeg ikke no svar på . hvis det ikke står på hjemsia t ground zero. nå er ikke jeg audiofil ,så jhar ikke allverdens kunnskap om forskjellige type ellementer og merker og kan sammenligne de. men av det lille jeg prøvde kassa i bilen så var jeg veldig fornøyd med lyden.. kassa er så og si helt ny og har ikke blitt inspilt.. har tatt kassa ut av bilen så den har ikke vert i bruk sia jeg kjøpte den.. er du interesert så kom med et realt bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 31, 2015 Share Skrevet August 31, 2015 Må tenke litt på det, ikke sikkert jeg har råd til såpass dyr kasse nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_roadkill Skrevet Oktober 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2015 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_roadkill Skrevet Oktober 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2015 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå