Gabz Skrevet August 5, 2015 Share Skrevet August 5, 2015 Hei. Er på utkikk etter noen småting til min E36 sedan og tenkte å lage tråd her så folk kan komme med tilbud og se om det er noe de har. Jeg trenger: Girkule - gjerne original (eller original-look), gjerne i skinn og i god stand M-lister utvendig (til siden av bilen) i god stand, så komplett som mulig Nakkestøtter til bakseter i svart skinn Svart dørpanel førerside Svart armlene med bolter som hører med Et fint ratt, med eller uten airbag (ikke noe bussratt) Noen som har? Send PM med bilder og pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet August 5, 2015 Share Skrevet August 5, 2015 Bmw ratt med e36 adapter/boss, klart for montering. Gi bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 5, 2015 Forfatter Share Skrevet August 5, 2015 Ikke helt min stil, dessverre Er på utkikk etter original-look ratt, eventuelt type Nardi tre-ratt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet August 24, 2015 Share Skrevet August 24, 2015 Har et M ratt, tror det er til preface. Kan sende bilde på PM ved interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 24, 2015 Forfatter Share Skrevet August 24, 2015 Gjerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet August 24, 2015 Share Skrevet August 24, 2015 PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå