Gå til innhold

Varsellamper


Larsa97
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! Dussa lampene dukka opp når jeg var ute å kjørte i sta.. Skjedde når jeg rygga med tractioncontrol av, veit ikke om det har noe å si, men skjedde akkurat når jeg begynte å rygge [emoji12] hva betyr det, og kan jeg bruke bilen fram til jeg har tatt diagnose og ordna opp i feilen? :)

Takk for svar!

a7359bb9eeb9950cdb8bec50d4a11bfd.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hender jeg får samme i min 05 1-serie og. Men på ccc skjermen, står det check tyre pressure og noe feil med ABS mener jeg å huske. 
Fått høre det kan komme av jeg har uorginale felger, men vet ikke hvor mye jeg tror på det ? Og pleier å forsvinne hvis jeg stopper og lar bilen stå noen minutter før jeg starter opp og kjører igjen.

 

Hadde vært fint å fått svar på dette ja =) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hender jeg får samme i min 05 1-serie og. Men på ccc skjermen, står det check tyre pressure og noe feil med ABS mener jeg å huske.

Fått høre det kan komme av jeg har uorginale felger, men vet ikke hvor mye jeg tror på det ? Og pleier å forsvinne hvis jeg stopper og lar bilen stå noen minutter før jeg starter opp og kjører igjen.

Hadde vært fint å fått svar på dette ja =)

Er bok ikke uoriginale felger som gjør det da jeg har kjørt med uoriginale felger i lang tid før dissa meldingene kom opp.. Har lest litt rundt og tror kanskje det er feil på styreenheten. Hater feilmeldinger haha

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bruke bilen men kjekt med diagnose snarest. Kan hjelpe med dette hvis ønskelig.

Hvor holder du til og hva skal du eventuelt ha for å ta en diagnose? :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det var en bremsetrykksensoren som var gåen. Da har jeg et spørsmål: er dette en del av abs styreenheten? Jeg har nemlig bruktbilgaranti som dekker abs styreenhet, så hadde vært ålreit hvis garantien dekker det :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...