jokke2k Skrevet August 7, 2015 Share Skrevet August 7, 2015 Kan det være en sikring? Jeg skjønner meg ikke helt på sikringeskjemaet som ligger baki sammen med panelet. Så hvis noen kan forklare meg hvilken det er så hadde det vært fint. Burde ikke kjørecomputeren / iDrive også registrert dette og varslet meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWbørge Skrevet August 7, 2015 Share Skrevet August 7, 2015 Er ikke sikker på hvilken sikring, men er ganske sikker på at det ER en sikring. Bruker du USB lader i sig. uttak? om den er av "billig" sort så kan dette skje. Skjedde med svigerbruttern sin 116D. bytta sikring og USB lader, problem solved. kan sikring være på samme plass som F10: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 7, 2015 Share Skrevet August 7, 2015 Er jo bare å sjekke alle sikringene det, hvis man ikke skjønner sikrings kartet. Nei CC. varsler ikke om sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokke2k Skrevet August 10, 2015 Forfatter Share Skrevet August 10, 2015 Har egentlig ikke brukt sigarettenneruttaket siden jeg fikk bilen rett etter påske. Kjøpte den pent (mis)brukt, så det kan nok være tidligere eier (BMW Norge) som har stappet noe nedi som ikke var helt bra. Sjekke alle sikringene - det er en hel jævla haug! Da leverer jeg heller bilen på verksted. Men jeg sjekker ut F10 videoen og kjøper et par sikringer og ser på hva jeg kan få til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokke2k Skrevet August 10, 2015 Forfatter Share Skrevet August 10, 2015 Er ikke sikker på hvilken sikring, men er ganske sikker på at det ER en sikring. Bruker du USB lader i sig. uttak? om den er av "billig" sort så kan dette skje. Skjedde med svigerbruttern sin 116D. bytta sikring og USB lader, problem solved. kan sikring være på samme plass som F10: Bortsett fra at sikringspanelet i F11 (fjesløft-modell) var vridd 90 grader i forhold til videoen var det akkurat den sikringen som var gått! Ante ikke det var sikringer langt inni der. Får stikke opp på Biltema eller noe slikt for å handle sikringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWbørge Skrevet August 10, 2015 Share Skrevet August 10, 2015 [emoji106] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå