MariusE90 Skrevet August 9, 2015 Share Skrevet August 9, 2015 (endret) Hei,Jeg har en 2005 modell 320i E90 med CCC system.Skjermen er som oftes helt svart nå, men noen ganger blinker den og noen ganger låser den seg ved BMW logoen under oppstart. Men den kommer seg ikke videre derfra lenger, så jeg får hverken brukt navi, cd og radio osv.Har skjønt at dette er et problem flere har opplevd, og har dermed et lite håp om at noen eventuelt her i forumet kan hjelpe meg? eller kjenner noen som er dyktig på slike ting?Er jo mulig feilen er en liten bagatell, men jeg har prøvd å "resette" med å holde inne volumknappen + de 2 eject knappene inne samtidig, og det hjelper ikke. Sjekket også sikringer og de var ok.Hvis det er slik at jeg må bytte selve enheten, så lurer jeg på om det lønner seg å byte til CIC i stede for til ny CCC?Er det mye mere jobb? er det noen her som kan gjøre en slik jobb, gjerne på østlandet? Drit kjipt å kjøre rundt uten musikk! Endret August 9, 2015 av MariusE90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 9, 2015 Share Skrevet August 9, 2015 Hei Finnes noen her inne som kan gjøre en slik jobb, jeg og Saltkjelen f.eks. Send meg en pm hvis du ønsker mer info rundt bytte CCC eller CIC. Det er litt mer jobb med å bytte til CIC men ikke så mye som man skulle tro. Det avhenger bare litt av om du skal beholde bilen lenge eller hva du skal med den som er litt avgjørende for hva man skal bygge om til eller bytte ut. Det som er problemet med enhetene er at de har dårlige loddinger på kretskort som i varmen og deretter kalde tider gjør at loddingene sprekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusE90 Skrevet September 25, 2015 Forfatter Share Skrevet September 25, 2015 Må bare rette en kjempe stor takk til Tommi (SweetBMW) og Lasse (Saltkjelen) som hjalp meg med montering og programmering av CIC (bytta fra CCC).Disse gutta har peiling og setter kvalitet og service høyt.Anbefales definitivt til andre som vurderer/må bytte enheten!Nå føles bilen som ny! SweetBMW reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet September 26, 2015 Share Skrevet September 26, 2015 Hva ble prisen totalt med deler og jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusE90 Skrevet September 26, 2015 Forfatter Share Skrevet September 26, 2015 Det er nok litt ulikt i hvert enkelt tilfelle vil jeg tro, så det beste er nok å sende SweetBMW en PM her og spørre SweetBMW reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå