GeorgN Skrevet August 9, 2015 Share Skrevet August 9, 2015 Hei! Skaffa meg en ny lykt til bilen for en stund siden. Men når jeg nå skulle montere ser jeg at kontaktene til lyspærene som var fra før ikke passer til de nye lyktene. Er kun nærlys xenon jeg behøver å fikse. Fjernlyspæra limte jeg bare fast til lykta. Den nye lykta er Hella og den gamle var Depo tror jeg. Noen som har noen tips? Finnes det noen adapter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet August 10, 2015 Share Skrevet August 10, 2015 Hvilken årsmodell er bilen?Har den xenon orginalt? Er de nye lampene med eller uten xenon? Er det lamper fra preface/faclift du har kjøpt?Orginale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeorgN Skrevet August 10, 2015 Forfatter Share Skrevet August 10, 2015 Hvilken årsmodell er bilen? Har den xenon orginalt? Er de nye lampene med eller uten xenon? Er det lamper fra preface/faclift du har kjøpt? Orginale? Bilen tror jeg er en ´97. Men vet ikke om den originalt hadde xenon. Har dessverre ikke hatt bilen siden den var ny, men den går i gjennom EU-kontrollen. Den nye lampa er uten pærer. Men det er meningen at det skal monteres xenonpærer ja. Facelift ja. Hella er merket, er ikke det originale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå