AH Skrevet August 10, 2015 Skrevet August 10, 2015 hei var nylig på eukontroll å må bytte ut alle 4 bærearmer foran. Er dette noe som lar seg gjøre på egenhånd ved hjelp av en jekk ? Eller anbefales det verksted? Så på delene å ser ikke ut som store jobben. Noen erfaringer/tips?
Otis Skrevet August 10, 2015 Skrevet August 10, 2015 Ser "vanlig" ut. Altså som hvilken som helst annen BMW. Men jeg stusser litt over denne Jeg har aldri skrudd på en xdrive/4 hjulstrekk og min forrige e39 hadde ikke denne delen. Som du ser av manualen, så skal man ha en slaghammer, men vet ikke om man får det til uten.
AH Skrevet August 10, 2015 Forfatter Skrevet August 10, 2015 Takk for svar! Det e ofte de kulene henger noe jævlig i konen å må da herjes med for at de skal gi slipp. Er dette jeg e redd for, kan være heldig å kun måtte gi det et par slag med en hammer før det slipper men man vet aldri. Er det så slakk i kulen at når du skal skru av muttern over er det ofte hele driten spinner å du må kappe/slipe driten. Har fått regning på 25k inkl deler og arbeid. Har skaffet deler selv for 8k noe de skulle ga 15 for så om jeg gjør dette selv sparer jeg mye penger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå