e30drift Skrevet August 11, 2015 Share Skrevet August 11, 2015 Er på utkikk etter en bmw e32,helst svart. IKKE interessert i v8.helst godkjent og skiltet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30drift Skrevet August 13, 2015 Forfatter Share Skrevet August 13, 2015 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet August 13, 2015 Share Skrevet August 13, 2015 Er på utkikk etter en bmw e32,helst svart. IKKE interessert i v8.helst godkjent og skiltet:) En bekjent har en E32 750 som han skal selge. Noe må gjøres med bilen, men den skal være i ganske bra stand. I alle fall den ene hjulbuen bak må fikses pga rust. Jeg har ikke selv sett bilen, men jeg kan be han ta kontakt med deg hvis bilen er interessant. Den selges under 30.000, tror jeg. Vet heller ikke hvilken farge bilen har. Jeg var selv eier av en E32 i 12 år og liker de bilene godt. Men forstår ikke hvorfor ikke V8 er interessant. Jeg bygget min om til 740 med manuell kasse, og det ble en rask og komfortabel bil. Hilsen Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30drift Skrevet August 14, 2015 Forfatter Share Skrevet August 14, 2015 750 blir litt i det dyreste laget i med at denne blir min første bil jeg skal ha på vei. Har hørt det er mye problemer med toppakkning på v8 utgavene,stemmer det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet August 14, 2015 Share Skrevet August 14, 2015 Gode toppakninger på v8 m60 motorene. Det er toppdeksel pakningene som er vanskelige å få tette, men det går jo an å få tett M60 motorene er generelt gode. Litt tull er det med dei også. Somregel pga diverse sensor/følerer. M30 3l/3.5l motorene er meir utsatt for toppakning/skeive topper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30drift Skrevet August 19, 2015 Forfatter Share Skrevet August 19, 2015 Hmm,vet du hva 4.0l bruker på mila? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet August 19, 2015 Share Skrevet August 19, 2015 Trur dei pleier å havne rundt 1.3l på godt blanda kjøring. Hugsa eg fekk min ned akkurat under 1liter, men det var på langkjøring, og manuellgir. Dei bruker litt drivstoff. men det gjør jo alle bmw motorer på dette årstallet Det er jo litt hestekrefter i disse små v8'erene. Viss du er litt redd for bensinforbruk så er kanskje 5/3serien eit lurare valg. 7serien er litt tyngre og sløvere, og vil bruke litt meir fuel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30drift Skrevet August 20, 2015 Forfatter Share Skrevet August 20, 2015 Det var mindre enn jeg forventet. 3 serier har jeg nok av. Har lyst å finne en e32 å ha som cruise bil Begynner vell å bli få av de med manuellkasse nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30drift Skrevet August 20, 2015 Forfatter Share Skrevet August 20, 2015 Det var mindre enn jeg forventet. 3 serier har jeg nok av. Har lyst å finne en e32 å ha som cruise bil Begynner vell å bli få av de med manuellkasse nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet August 20, 2015 Share Skrevet August 20, 2015 Kjøp deg ein e32. Sjeldne biler å se langs veien. 740 finst ikkje med manuell trur eg. Men du fekk noken med manuell, men da med mindre motorer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30drift Skrevet August 27, 2015 Forfatter Share Skrevet August 27, 2015 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30drift Skrevet September 2, 2015 Forfatter Share Skrevet September 2, 2015 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå