Gå til innhold

Bmw e32 ønskes kjøpt!

e30drift
 Share

Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter en bmw e32,helst svart. IKKE interessert i v8.helst godkjent og skiltet:)

En bekjent har en E32 750 som han skal selge. Noe må gjøres med bilen, men den skal være i ganske bra stand. I alle fall den ene hjulbuen bak må fikses pga rust.

Jeg har ikke selv sett bilen, men jeg kan be han ta kontakt med deg hvis bilen er interessant. Den selges under 30.000, tror jeg. Vet heller ikke hvilken farge bilen har.

Jeg var selv eier av en E32 i 12 år og liker de bilene godt. Men forstår ikke hvorfor ikke V8 er interessant. Jeg bygget min om til 740 med manuell kasse, og det ble en rask og komfortabel bil.

Hilsen Eirik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode toppakninger på v8 m60 motorene. Det er toppdeksel pakningene som er vanskelige å få tette, men det går jo an å få tett ;)

M60 motorene er generelt gode. Litt tull er det med dei også. Somregel pga diverse sensor/følerer.

M30 3l/3.5l motorene er meir utsatt for toppakning/skeive topper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur dei pleier å havne rundt 1.3l på godt blanda kjøring. Hugsa eg fekk min ned akkurat under 1liter, men det var på langkjøring, og manuellgir.

Dei bruker litt drivstoff. men det gjør jo alle bmw motorer på dette årstallet :)  Det er jo litt hestekrefter i disse små v8'erene.

Viss du er litt redd for bensinforbruk så er kanskje 5/3serien eit lurare valg. 7serien er litt tyngre og sløvere, og vil bruke litt meir fuel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...