Jump to content

Recommended Posts

Posted

Automatkassa er vel GA8HP45Z, og den tåler 450nm. De fleste aktører henter ut 240-260hk og 350-420nm. 

 

BSR henter ut 284/436 (sier de på nettsida), men må installeres i Växjö. Uten at jeg har noe som helst teknisk peiling, har jeg litt vondt for å tro det, sånn helt uten videre iallfall. http://www.bsr-tuning.no/produkter/t2922/

Posted

320i har ikke identisk samme motor som 328i, de fleste deler har likt delenummer bortsett fra: at 328i har smidde stempler og annen software men samme hardware.

 

320i tåler mye men jo mer du henter ut jo kortere varer det. 328i er nå 330i og de henter ut syv hester mer ift før, nå 252hk. 

 

Motorene er i seg selv så å si like bortsett fra den vesentlige slitedelen. Og det er nettopp for at de skal vare garantien ut minimum. 

 

Om du henter ut mer fra 320i vil det gå fint men det vil vare kortere naturlig nok fordi du presser materialene mer.

 

Drivlinjen er mest utsatt på konverter og clutch vanligvis. GA8HP45Z er designet for 450Nm i bensin og 500Nm i dieselversjoner. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...