Gå til innhold

bmw 525i touring


BmwM5
 Share

Anbefalte innlegg

Skal selge en 525i touring.

Bilen er orginal og fargen er lyseblå metallic.

Det har blitt bytte mye slitedeler og har lagt ut mer enn det jeg vil selge den for.

Det har blitt skiftet bremserør, drivstoff rør, nivå regulerings rør og trykk akumulator, bremseskjold bak h/v, hjulager bak h/v, håndbrekkwire h/v, bremseband,skive og klosser bak h/v, alle foringer bak, nye bolter. (alt i orginaldeler) kommer ikke på alt.

Diffen er byttet og ble kjøpt med opphøggeri bil1din. Den som var på bilen er overhalt med nye lager, men forspenninga må klokkes pga ny hylse på pinjongen. og den mangler simmeringer, for jeg skiftet dem nye til den andre. Ekstra drivaksler kom med diffen som følger med. Motoren er byttet skal ha gått mellom 250-260tusen. Orginal motor går, men bruker olje og har forskjell på komp. motoren er komplett med girkasse fra den motoren jeg kjøpt + ledningsnett, hjerne og innsug. Rust er på bilen på di vanlige stedene som jekkfeste og div flekker her og der. Følger med nye innerkanaler h/v, ytterkanaler fremme og bak h/v (orginaldeler). Div andre deler følger med som dørkteppe i grå farge ++ andre småtteri. Eksos har blitt byttet ut med supersprint effekt anlegg komplett ned mellompotte og bakpotte. Nytt rattlås ble byttet pga aksel til tenningslåsen knakk og da ble ny tenningslås skiftet og 2 nye nøkkler. låsen er kodet til chassinr.

Bilen har sort skinn intriør. M ratt og girkule med lys.

Bilen er ikke import, den er reg 1993, men er en 1992mod og ikke vanos motor.

el vindu fremme og vanlig bak. Takluka funger, men bør smøres skinnene.

div el feil som bakrute varmetråene funker ikke og sentralås venstre bakdør fjusker..

Årsavgift betalt. reg CE56917

Selges komplett og ikke noe bytte forslag.

 

 

Selges for 20000,-

 

Flere bilder kommer når jeg får tatt ferskere bilder.

post-44924-0-35880000-1439722641_thumb.j

post-44924-0-22700900-1439722686_thumb.j

Endret av BmwM5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...