Joar Kjerland Kongestøl Skrevet August 19, 2015 Share Skrevet August 19, 2015 (endret) Har nesten strøkne sport skinn seter til e36. Eneste er at det er ett lite slitasje hull på fører stolen. Noen som har peiling på hva disse er verdt? Endret August 19, 2015 av Raoj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet August 21, 2015 Share Skrevet August 21, 2015 Bilder sier mer enn ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 22, 2015 Share Skrevet August 22, 2015 (endret) Jeg kjøpte et svart M-tech skinninteriør til min E36 sedan, da i god stand utenom et lite hull i førerstol og litt sliten farge i sideputene foran. Jeg ga 1000-lapp for alt sammen. I tilnærmet stand derimot så ser jeg de fort går for 3-5 lapper. Så du får nesten tenke litt selv hvor du hører til Endret August 22, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandviiik Skrevet August 28, 2015 Share Skrevet August 28, 2015 solgt? hvor holder du til? pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå