Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  På 24.8.2015 den 11.56, dbekken skrev:

Takk for forslag!Men hvor stor forskjell er det å disse bremsene? performance kontra original? Da tenker jeg på bremselengde osv. Er det snakk om stor forskjell her?

Ikke nødvendigvis så kjempemye, kommer veldig ann på klossen man velger.

det man stort sett kan oppnå er:

Mindre fading ved hard kjøring/varme bremser (banekjøring)

Bedre mulighet for finjustering av oppbremsing ved hard hard kjøring

Evt lavere roterende vekt om du skaffer 2 delte skiver (alu senter, stål bremseflate, slik som m3 etc blir levert med orginalt.)

Men du kan til gjengjeld ha bremser som biter dårligere når de er kalde, støyer noe mer etc.

Så lenge du ikke driver med street racing eller banekjøring er noe du setter opp bilen etter så vil oe være det greieste.

Skrevet

Jeg kan i alle fall varmt anbefale EBC Yellowstuff klosser og Turbogroove skiver. Hatt dette på Z4en min siden 2011 og det har fungert upåklagelig til banekjøring. Bruker ca. ett sett fremklosser i året og bytter annenhvert år bak.

Støver lite og ser bra ut er jo også positivt :)

Skrevet
  På 25.8.2015 den 6.17, StigJ skrev:

Jeg kan i alle fall varmt anbefale EBC Yellowstuff klosser og Turbogroove skiver. Hatt dette på Z4en min siden 2011 og det har fungert upåklagelig til banekjøring. Bruker ca. ett sett fremklosser i året og bytter annenhvert år bak.

Støver lite og ser bra ut er jo også positivt :)

Disse skal jeg definitivt sjekke ut :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...