Gå til innhold

SOLGT; BBS RC061/062 (BBS Style 5 8x18 ET20 + 9x18 ET22 CB74,1


icemanM5
 Share

Anbefalte innlegg

Noen interesse for 11.000 ved kjapp handel? :)

11.000 kr er en rimelig pris for strøkne RC 18 toms felger. Disse felgene hadde blitt solgt dyrere i Tyskland. Jeg kjenner en som solgte renoverte 17" RC felger for 13.000 kr, men det er et par år siden. 18" er normalt vesentlig dyrere.

 

Mange kunne nok ha foretrukket 8.5 og 10 x 18 felger, men de finnes vel ikke i RC utgave,

 

Det er ofte ikke lett å treffe rette kjøper, men her er sjansen til å skaffe seg klassiske 18" BBS felger som aldri vil falle i pris.

 

Eirik.

Endret av Eirik Viste
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for konstruktivt og seriøst innspill, Eirik Viste! :)

 

Disse finnes, såvidt jeg vet, kun i 8 og 9x18 ja, ingen andre bredder på RC-felger..

 

Som nevnt tidligere i tråden her, så gikk et tilsvarende sett, uten dekk, til 32000,- i USA..... Så det er jo ikke tvil om at verdien ligger i felgene her...

 

Men som en gjenganger her inne på Bimmers, så skal folk helst får ting gratis, og når det først blir lagt ut noe som er av en høyere verdi, så klager folk og lurer på om det er noe galt med selger....!?

 

Så jeg vil råde folk til å google litt på hva som faktisk selges, og få med seg faktisk markedsverdi på ting, FØR de kommenterer på pris, eller kommer med spydige og sarkastiske kommentarer!

 

Men som sagt så kan disse felgene nå gå for 11.000,- ved rask handel, men ikke ei krone under. Så for dere som evt ønsker å prute enda mer, så kan dere heller la være å kommentere.

 

Er som sagt mest interessert i å bytte inn i Brock B1 i 8,5 og 10x17 5x120, med et lite forhandlingsbart mellomlegg til meg. (Da dette kommer an på tilstand på Brock-felgene, og evt dekk som sitter på de)

 

:)

Endret av icemanM5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...