D.Toft Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 (endret) har en komplet dansk m5 ståendes, 2000 modell. ok bremser, stått lenge, men fungerer. dreie skivene og nye klosser så er dem 100. mangler 1 bakskive. har calippere til forran og bak. rustfrie skjermer lille naviskjerm. mangler navi leser glasstakluke. bare selve glasset m5 fanger bak med pdc, sensorer deffekt. 6trinns girkule med lys i. dsp stereo, basskasse under hattehylle dette er deler jeg vet at jeg har liggendes, spør om det er noe deler dere vil ha bilen er carbon schwarts. motor og girkasse skal brukes selv. delene befinner seg i Bergen, små lette deler kan sendes mot forskuddsbetaling. Endret Desember 5, 2015 av D.Toft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dunderdo Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Jeg bor I Bergen og vil mer enn gjerne kjøpe utkapp av bagasjerom gulvet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 pris på diff og bakluke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 25, 2015 Forfatter Share Skrevet August 25, 2015 dunderdo: helt i orden. skal samle sammen alle deksler også. du kapper ut selv så får du det du vil ha? lamek: 6000 for diff og lokk? dunderdo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Hvor langt er bilen gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 (endret) felgene, bilder? Pris? Med dekk? Endret August 25, 2015 av BMWE39turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Pris på interiørlister i sølv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 25, 2015 Forfatter Share Skrevet August 25, 2015 bilen er gått 187tusen km. skal få tatt noen bilder tony: 1000 for alle + frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 (endret) Har tilbud på 5k for en diff som er gått 100k så jeg går nok for den i stedet, men er interessert i bakluka om den er 100% rustfri:) Min diff takket for seg på 204000km;) Endret August 25, 2015 av Lamek Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 25, 2015 Forfatter Share Skrevet August 25, 2015 da gjør du det. bilder kommer. har enda ikke sett en rustflekk på luken. må kjøre penere og bytte oljen oftere, så varer dem og bytt innmat til quaife, mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 da gjør du det. bilder kommer. har enda ikke sett en rustflekk på luken. må kjøre penere og bytte oljen oftere, så varer dem og bytt innmat til quaife, mye bedre. Er bytte olje på den 3 ganger siden ny,, inngående lager som har rasa.. Har ikke råa til quaife nå, men det blir vel en gang:) Pris på luka da? Kan du Sende? Hvis ikke så får du Dunderdo til å sende den når han kommer å kapper ut gulvet i bagasjerommet;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 25, 2015 Forfatter Share Skrevet August 25, 2015 eksos: interiør koffertlokk: lykter frontfanger, liten lakkskade under Venstre lykt felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Er interessert i frontfanger også dersom den er helt sprekkfri og original. samt noen deksler under fronten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 25, 2015 Forfatter Share Skrevet August 25, 2015 Er bytte olje på den 3 ganger siden ny,, inngående lager som har rasa.. Har ikke råa til quaife nå, men det blir vel en gang:) Pris på luka da? Kan du Sende? Hvis ikke så får du Dunderdo til å sende den når han kommer å kapper ut gulvet i bagasjerommet;) kjedelig med ras ja quaife handler du herfra, her handlet jeg min http://www.birdsauto.com/ 1500 for komplett luke? hadde helst sett at den ble hentet, mye styr å sende en luke. men om dunderdo kommer, så kan han plukke den med seg og gjøre hva han vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Har manuell og automat samme plate rundt girspak? Hvordan ser høyre forskjerm ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå