FatAndy Skrevet August 27, 2015 Share Skrevet August 27, 2015 Hei, tenkte å spørre her om litt hjelp! Har kjupt Einsmann endepotte til e46'n min og denne her har gradevis økning på ending for sklyting. Tenkte å få denne her skjøytet på i plassen for og sveise. Dette er en m52 320i, probleme kom når eg såg på eksosen orginal eksos er flat på toppen? Må jeg da prøve og gjøre den som rund som mulig? Var og på biltema for og handla skjøyt. Anlegge mitt er 2" nya er 3" (med skøyte mulighet for 2") men når jeg skulle ta skøyten over eksos anlegge så var det ikje sjangs i helvete på fint norsk og få presset dette inn og få boltene igjennom? Må jeg da bara kjøpe større skjøyt? Er 54,5mm skjøyt så trodde nå det skulle gå .. Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet August 27, 2015 Share Skrevet August 27, 2015 Flat på toppen? Høres ut som originalanlegget ditt har en skade. Har selv montert effektpotte på E46 med M52, og kan ikke huske noe om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå