Gå til innhold

Valg av felger til sort E90 LCI?

Aslaska
 Share

Anbefalte innlegg

Har en e90 LCI som ser litt kjedelig ut grunnet felger som egentlig ikke burde stått på noe annet enn en trist og gammel opel. Er vell egentlig ute etter noen felger som ikke skriker etter oppmerksomhet, men samtidig ikke blir for trøtte. Dette har vist seg å være en vanskelig oppgave.

Noen som har forslag? Har lenge vurdert de sorte kantfelgene med chrome man ser mange e46'er kjøre rundt i, men er litt i tvil - føler de kan bli litt harry(i mangel på bedre beskrivelse)

Takk på forhånd for alt av tips og inspirasjon som kan føre til at jeg finner de riktige felgene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hva du er ute etter - felger som ser originale ut eller felger som du ser er ettermarked? - jeg har et sett GS split 8x18 på vår E91 LCI nå, som i utgangspunktet passer modellen meget bra! De skal selges så snart jeg får hjem de felgene jeg er i ferd med å kjøpe (originale 19")., (kan fort ta 2-4 uker). Dekk og felger ble kjøpt nye i mai i år av forrige eier av bilen. Er du interessert ta gjerne kontakt :)

Ellers er wp111 som nevnt over her meget fine på e90/91. - oppbrukt, men er en grunn til det - designet passer svært bra! Synes også zito corsica ser kule ut!

Jeg synes også det utgjør en stor forskjell om du har M sport eller ikke på bilen, er ikke alle felger som passer om hverandre utseendemessig der da M sport utgavene gjør litt med linjene på bilen og "stuket".

Bilde av vår bil med GS split felgene som skal selges:

post-73261-0-32958000-1440953470_thumb.j

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...