Mcmurphy Skrevet August 30, 2015 Share Skrevet August 30, 2015 (endret) Hei, Kjøpte meg en F10 med litt Hamann tilbehør, og som seg hør og bør så smeller en stein inn i det ene tåkelyset iløpet av første uken, og knuser glasset på tåkelyset.. Første gang det har skjedd meg, men sånn går nu dagan.. Bilen ble levert med orginal front, hamann frontleppe i tillegg til disse LED DRL lysene. http://www.fiercespeed.com/product/hamann-bumper-moldings-with-led-daytime-running-lights-for-f10-5-series/ Når jeg leser litt rundt på nettet, så skal jo det å bytte tåkelys "housing" være såre enkelt, men det kan se ut som det blir værre med denne LED fronten installert.. Det ser nesten ut som det kan være limt, eller skrudd fast på insiden? Noen som har erfaring med denne fronten? Jeg er skeptisk til å bare rykke til de MESH grillene i fronten, slik som det står en kan på en helt standard OEM front.. Hjelp mottas hjertelig Legger ved bilde Endret August 30, 2015 av Mcmurphy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 30, 2015 Share Skrevet August 30, 2015 Du må av med dekselet der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mcmurphy Skrevet August 30, 2015 Forfatter Share Skrevet August 30, 2015 (endret) Heh, ja det var jo det som kan bli problematisk mtp de kanskje er limt fast, evt skrudd fast på baksiden, og en må ta av hele frontfangeren.. Må eventuelt konktakte Hamann. Finner ingen som selger disse dekslene i Norge, og er usikker på om Bavaria er hjelpsom når det gjelder 3. parts varer.. Endret August 30, 2015 av Mcmurphy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå