Gå til innhold

Deler til Bmw E30 selges

Kristian 325
 Share

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg har en del deler til Bmw E30 liggende til overs som jeg ønsker å selge.

-Tårnstag foran i aluminium som passer alle E30 varianter utenom 325IX og M3.Brukt                                               Pris 300kr

-Stabstag foran til 325IX som er 17mm i diameter,du får med feste til stabstaget.Brukt                                                Pris 400kr

-Stabstag foran til 325I som er 20mm i diameter,du får med lilla Powerflex foringer og feste for stabstag.Brukt        Pris 600kr

-Bredder kit M3 Evo,dette  body kittet er "hakket" bredere enn vanlig M3 bredder kit!Alle delene er laget av glassfiber,så man må regne med å bruke tid på tilpassing...Bakskjermene i dette body kittet passer kun Bmw E30 preface.Nytt.                                           Pris.5000kr

Prisene er diskuterbare.Eventuelt kom med bud :)

Hvis det er noe dere lurer på eller hvis dere vil ha bilder av delene så er det bare å kontakte meg via PM :)

Jeg kan sende mot at kjøper betaler frakt (gjelder ikke M3 Evo bredder kit/body kit,det må hentes)

Alle delene ligger i Lyngdal,Vest-Agder.

Endret av Kristian 325
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 3 weeks later...

-Tårnstag foran i aluminium som passer alle E30 varianter utenom 325IX og M3.Brukt                                               Pris 300kr

Hei vil by deg 400kr inkl frakt for tårnstaget til sande i vestfold OM det ser bra ut ! Veit at formålet med et tårnstag er noe annet enn utseende , men syns det er greit at ting ser bra ut også når du lukker opp pansert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...