Kristian 325 Skrevet September 3, 2015 Share Skrevet September 3, 2015 (endret) Hei Jeg har en del deler til Bmw E30 liggende til overs som jeg ønsker å selge. -Tårnstag foran i aluminium som passer alle E30 varianter utenom 325IX og M3.Brukt Pris 300kr -Stabstag foran til 325IX som er 17mm i diameter,du får med feste til stabstaget.Brukt Pris 400kr -Stabstag foran til 325I som er 20mm i diameter,du får med lilla Powerflex foringer og feste for stabstag.Brukt Pris 600kr -Bredder kit M3 Evo,dette body kittet er "hakket" bredere enn vanlig M3 bredder kit!Alle delene er laget av glassfiber,så man må regne med å bruke tid på tilpassing...Bakskjermene i dette body kittet passer kun Bmw E30 preface.Nytt. Pris.5000kr Prisene er diskuterbare.Eventuelt kom med bud Hvis det er noe dere lurer på eller hvis dere vil ha bilder av delene så er det bare å kontakte meg via PM Jeg kan sende mot at kjøper betaler frakt (gjelder ikke M3 Evo bredder kit/body kit,det må hentes) Alle delene ligger i Lyngdal,Vest-Agder. Endret September 12, 2015 av Kristian 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Oktober 8, 2015 Share Skrevet Oktober 8, 2015 Har ikke noe gamle forstillingsdeler som jeg kunne brukt på et karosseri for at det skal rulle,trenger bare bærebru og fjørbein med nav,,,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet Oktober 28, 2015 Share Skrevet Oktober 28, 2015 -Tårnstag foran i aluminium som passer alle E30 varianter utenom 325IX og M3.Brukt Pris 300kr Hei vil by deg 400kr inkl frakt for tårnstaget til sande i vestfold OM det ser bra ut ! Veit at formålet med et tårnstag er noe annet enn utseende , men syns det er greit at ting ser bra ut også når du lukker opp pansert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå