Vegardb17 Skrevet September 7, 2015 Share Skrevet September 7, 2015 Litt om bilen: Kjøpt i januar, 09 modell gått 145.000 idag. Var helt original når jeg kjøpte den Montert FK Highsport coiloversAlufelgen SF-71(?) 19x8,5 og 9,5 ET15 fram ET20 bak. 215/35 og 245/30 bak Full M-pakke og lyspakkeLiten naviN47d20 143hkSvart alcantara interiørManuell girXenonGrøftelysJalla sot som fulgte med bilen, sånn plexiplate man bare popper inn i rutaKoppholdere Delt armleneFant ingen bilder av bilen før senk og felg, men alle har vel sett en original E90 før Et par bilder rett etter at jeg polerte og hadde på ett lag Swissvax shield Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 8, 2015 Share Skrevet September 8, 2015 Endelig egen tråd, ja Følger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet September 8, 2015 Share Skrevet September 8, 2015 Følger med, e90 LCI er noe eg kunne tenkt meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet September 8, 2015 Forfatter Share Skrevet September 8, 2015 Vasket motorrommet og behandlet det me bare bones i går og idag oppdaget jeg en lekkasje på ene lyktespylern.. selve spylern koster 800 på gs Hvordan er det å ta av? må vel ut med lykta, hvordan er det å skru av? Blir det tull med idriven om jeg tar av batteripolen eller noe? Regner med den må av for å unnga en hau med feilkoder? Sent fra min SM-G870F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet September 8, 2015 Forfatter Share Skrevet September 8, 2015 Noen som vet hva som feiler forstillinga? Etter jeg hadde på FK senken ble mye rare lyder, veldig mye klunking i lave hastigheter på humpete vei og veldig høylytt klunk når jeg svinger. Fjæra henger igjen når jeg svinger på en måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå