yozzy Skrevet September 8, 2015 Skrevet September 8, 2015 Hei! Lurer på om noen av dere har noen formening om hva som kan forårsake den nokså ekstreme dødgangen i rattet mitt ? Litt vanskelig og forklare dette.. Når jeg er i fart så kan jeg bevege rattet en god del før "rattet tar tak" og bilen begynner å svinge. Se video.. https://youtu.be/pMSq1Vklv1U Takk
Otis Skrevet September 8, 2015 Skrevet September 8, 2015 Det kan vel være dårlige endeledd både indre og ytre, eller dårlig tannstag.
yozzy Skrevet September 8, 2015 Forfatter Skrevet September 8, 2015 Fins det noen måte å få sjekka tannstanga på ?
Otis Skrevet September 8, 2015 Skrevet September 8, 2015 Jeg vil tro at, om du ikke finner slakke i verken indre eller ytre endeledd så er det tannstag. yozzy reagerte på dette 1
yozzy Skrevet September 8, 2015 Forfatter Skrevet September 8, 2015 Ok takk! BMW E39 M-TECH reagerte på dette 1
Sammyen Skrevet September 9, 2015 Skrevet September 9, 2015 E46'n har mulig dårlig tannstang, mulig eg innbiller meg det. Korleis er det å bytte pakninger på? Har hørt det er drit å demontere men ser ut som om visst eg tar ut stabstag at det er plass Sent from USS Enterprise
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå