Aslaska Skrevet September 8, 2015 Share Skrevet September 8, 2015 Har rust ett par plasser på bilen min, er dette garantisak? Ser forøvrig ut som forrige eier har vært borti diverse steder med tectyl, er dog på utsiden av hjulbuen jeg ser rust. Har nok vært der en stund for det har gått hull på boblen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 8, 2015 Share Skrevet September 8, 2015 Du må ta kontakt med nærmeste BMW forhandler for å dette sjekket. Aslaska reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslaska Skrevet September 8, 2015 Forfatter Share Skrevet September 8, 2015 Skal gjøre det i morgen, hadde håpet det var ett fasitsvar på det men men takk uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 Fasit svaret er det kun BMW nordic som har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslaska Skrevet September 14, 2015 Forfatter Share Skrevet September 14, 2015 Gikk vist heller dårlig. Var en sprekke som jeg mistenker kom fra høytrykkdpyling etter rust var oppstått, men det ble konstatert med at dette uansett hadde skjedd av ytre påvirkninger til tross for at rusten ikke fantes der sprekken var.. Jaija.. Får prøve å kontakte bmw nordic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 14, 2015 Share Skrevet September 14, 2015 Tja, jeg er nå 7 uken uten svar fra BMW nordic. Min lokale forhandler har purret på etter jeg purret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslaska Skrevet September 14, 2015 Forfatter Share Skrevet September 14, 2015 Såpass ja.. Hva sa din lokale forhandler om din sak forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 14, 2015 Share Skrevet September 14, 2015 De mente det var en kurant sak da det faktisk hadde vært noen tilfeller av rust på førerdør på andre E61. Og siden rust skaden må sies og være ganske liten enn så lenge. Men det tar tydeligvis veldig lang tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslaska Skrevet September 14, 2015 Forfatter Share Skrevet September 14, 2015 Håper det ordner seg for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 14, 2015 Share Skrevet September 14, 2015 Ja, man lever i håpet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå