danskiii Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 Jeg trenger hjelp til litt lakkering, da dem jeg hadde avtalt med tidligere plutselig slo seg vrang. Så hvis noen føler seg kompetente og har litt erfaring/ muligens kjenner noen som har, så ta kontakt Tar detaljer av hva det skal være og farger på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerR Skrevet September 10, 2015 Share Skrevet September 10, 2015 Kjipt når folk slår seg vrang. Finnes en del useriøse. Jeg holder dessverre ikke til i Ålesund, men jeg er veldig flink og seriøs på mitt felt. Fått kjempe omtaler på den lave prisen og raske utførelsen. Det til tross mangelen på fagbrev og lakkboks. Den mest tidkrevende og kostbare jobben er en hel lakkering av typen "all-inclusive" (lykter, dekk. rute.. osv) Del(vis) lakkering.. ..fler farget.. ..og alle typer interiør.. For best mulig overflate dekning så koster dette en del i m̶a̶l̶i̶n̶g̶ lakk. Om mitt lakkerings talent ikke faller helt i smak så ønsker jeg lykke til med å finne andre seriøse aktører ..samtidig som du får en gratis bump av tråden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 10, 2015 Forfatter Share Skrevet September 10, 2015 xD hehehehe Det talentet der klarer nok jeg og ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå