Bmw e39 Skrevet September 10, 2015 Share Skrevet September 10, 2015 Vurderer å chippe bilen når garantien er gått ut, men hører litt delte meninger om hva som er best og gjøre, på forrige bilen min som var en E60 530d chippet jeg til ES Tuning i Trondheim, og var meget fornøyd med det. Men så vurderer jeg litt BSR, noen som har gode/negative erfaringer med disse? Det står på hjemmesiden til BSR at man går fra 204hk til 301hk på steg 1 chip, kan dette virkelig stemme? Synes det høres litt mye ut jeg. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 10, 2015 Share Skrevet September 10, 2015 Om det er 525d fra 2010 så er det nok ikke umulig, da den er identisk med 530d som har 245/258 originalt. Ellers er jo BSR OK de, ikke så mange negative erfaringer med de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet September 10, 2015 Share Skrevet September 10, 2015 Girkassen er ikke samme ifølge realoem dog.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw e39 Skrevet September 10, 2015 Forfatter Share Skrevet September 10, 2015 Dette er en 2011 mod.. Men man måtte vist på et BSR premium verksted for å montere dette. Ikke aktuelt da, siden jeg bor i Tromsø og nærmeste premium forhandler er i Trondheim. Men man skulle jo tro at sisen de klarer å hente ut så mye, så skulle vel Feks TS racing klare det samme, ell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalle Skrevet November 28, 2015 Share Skrevet November 28, 2015 525d har en girkasse som heter 8hp45, der 45 står for maks dreiemoment 450 NM. 530d har en girkasse som heter 8hp70, der 70 står for maks dreiemoment 700 NM. Jeg er ikke ekspert på girkasser, men ville vært skeptisk til å chippe en 525d pga girkassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå