marius paulsen Skrevet September 12, 2015 Share Skrevet September 12, 2015 (endret) Har en 2012 modell f11 . Må bytte en luftbelg bak. Bestilte hos Gs bildeler,de hadde ikke på lager men regnet med at det skulle gå fort å få fikset det. Fikk etter en stund beskjed om levering tidligst 17/9 . Altså nesten en måned leveringstid. Syntes det hørtes rart ut så jeg kontaktet Bmw i bodø for å høre om de kunne levere raskere. Fra dem fikk jeg beskjed om at det var tomt i Malmø og i Tyskland og at dem skulle sende en epost til tyskland for å finne ut av leveringstid . Dette er nå nesten en uke siden og har ikke fått noe mere info. Er ikke dette rart at Bmw er tom for deler?? Dette er jo en normale slitedeler og det er jo helt på trynet at ikke Bmw har dette på lager?!?? Endret September 12, 2015 av marius paulsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 12, 2015 Share Skrevet September 12, 2015 Akkurat nå så er det Aksjoner fra bmw på å bytte luftfjærer bak på f11. Og det har tydeligvis blitt byttet alt for mange luftbelger på kort tid, at ikke produksjonen klarer å følge opp å levere flere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 12, 2015 Forfatter Share Skrevet September 12, 2015 Aha er det noen oppgraderte ting på gang da? Min luftbelg er sikkert en garantisak også men bor så langt fra verksted at det desverre er enklest å bare fikse det selv isteden for å få fraktet bilen 300km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 13, 2015 Share Skrevet September 13, 2015 Regner med det ja. Er melding om å bytte på venstre siden. Regner med det er der den er dårlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 13, 2015 Forfatter Share Skrevet September 13, 2015 Jepp det er faktisk på venstre side ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 19, 2015 Forfatter Share Skrevet September 19, 2015 Nå gir jeg opp å få tak i en orginal luftbelg . Bmw/gs Bildeler og koed greier ikke å få en dato på levering. Jeg må bare kjøpe en uorginal en fra koed . Jeg kan rett og slett ikke la bilen stå lenger. At en 2012 modell Bmw skal bli stående i en måned pga delemangel er jo flaue greier. Det er jo en normal slitedel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå