Gabz Skrevet September 18, 2015 Skrevet September 18, 2015 Hei. Har en E36 sedan hvor tåkelys foran plutselig har sluttet å fungere. Først fungerte begge, så gikk en av dem og nå er det null liv i noen av dem. Lyset i dashbordet kommer heller ikke opp. Tåkelys bak funker, lys i dashbordet for de bak også. Ikke har jeg noe belysning i bryterpanelet heller. Noen som har forslag? Så akkurat en annen fyr på Facebook som hadde samme problem, så burde ikke være så ukjent? Mens jeg lager tråd, en ting til. Kjørelys og tåkelys på høyre side bak funker ikke. Kan det være dårlig kontakt til pære eller noe? Pæreholderen vrir seg ikke heeelt på plass på den pæra, men.. Nærlys foran funker heller ikke, kan det være noe som går på hver sin side av bilen? Var noe kabler til koffertlokk som hadde røket, men de koblet jeg sammen uten noe forskjell.
Sammyen Skrevet September 20, 2015 Skrevet September 20, 2015 (endret) Er det tatt ein diagnose? Første eg tenker er grunnmodul Endret September 20, 2015 av Sammyen
Gabz Skrevet September 20, 2015 Forfatter Skrevet September 20, 2015 Nope, ikke enda. Bør kanskje det, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå