Snowgoon Skrevet September 21, 2015 Share Skrevet September 21, 2015 Hei jeg har en e91 lci med den vanlige buisness spilleren, denne har blitt angrepet av pixelfeil og skaper mye irritasjon. Har sett at spillerene ikke er så dyre å kjøpe brukt. Men lurer på om det bare er plug and play med å bytte til lik spiller, eller om den må kodes til bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 21, 2015 Share Skrevet September 21, 2015 Normalt plug & play, men om bilen den nye spilleren kommer fra ikke har hatt PDC f.eks., må den kodes for at dette skal fungere. VIl forøvrig anbefale deg å gå for Professional-spiller om du først skal bytte, gjerne med handsfree og USB-tilkobling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet September 21, 2015 Forfatter Share Skrevet September 21, 2015 Var jeg som blandet sammen navnene det er professional jeg har. Er ingen USB kontakt i bilen bare aux. Har ikke handsfree heller. Jeg har PDC på bilen, så skal høre med selger om bilen spilleren er plukket ut av hadde dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå