Spankus Skrevet September 22, 2015 Skrevet September 22, 2015 (endret) Hei, driver og setter sammen siste rest av min 525 tds med mekpumpe. Har støtt på ett lite problem, og lurer på om noen har gjort den samme oppgraderingen. Har byttet til e30 325 svinghjul som er halvparten så tynt, å er 5mm nærmere bånnpanne/blokk en orginal svinghjulet. så måtte slipe av innfestningen til bånnpanna i bakant. Har montert 618 sachs lamell og tilhørende trykkplate. Er jo +- 1cm forskjell på tykkelsen på alt, men kan jeg kompansere med å sveise 1cm på slavesylinderen? håper noen har vært borti dette før som kan dele erfaringer. Er orginal tds zf kasse som skal brukes Endret September 22, 2015 av Spankus
stig. Skrevet September 23, 2015 Skrevet September 23, 2015 http://bimmers.no/topic/769178-m30b35-byttet-til-enkelmasse-svinghjullav-pedalfiksa-feil/?hl=765#entry2745012 ikke samme motor osv, men i prinsippet likt, å det funka da fint på bilen min helt fra jeg monterte til jeg høgde bilen. noen sa det ikke er bra osv, men et par jeg kjenner sa det var null problem så prøvde det selv, å det funka da kjempe fint for meg.
janerik171187 Skrevet September 25, 2015 Skrevet September 25, 2015 Enkleste måten jeg har finni og bruker selv. Er å ikke forlenge slave sylinder. Men andre enden. Den kulebolten der. Forleng den en eller 2cm Gjør samme nytta. Kan og bruke utløserlager fra e21 323 er vell 30mm mot 25mm på vanlig e30. Gjort løsningen her på både zf 3.0 m3 kasse og zf 525tds kasse med m20 clutch/svinghjul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå