tangus325 Skrevet September 25, 2015 Share Skrevet September 25, 2015 Hei, noen som vet om det går greit og får godkjent bremser fra eks e36 på e30? Eller hvilken dokumentasjon som må til ved bruk av deler fra andre bmw modeller? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 25, 2015 Share Skrevet September 25, 2015 Om du bare vil ha bedre bremser, så bare monter uten å få det godkjent. Men om det er ifbm ombygging, så vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangus325 Skrevet September 25, 2015 Forfatter Share Skrevet September 25, 2015 Er i forbinnelse med ombygging fra 316 til 328. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 25, 2015 Share Skrevet September 25, 2015 Mener at noen sa at de brukte delekatalogen med utskrift for å få det godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangus325 Skrevet September 25, 2015 Forfatter Share Skrevet September 25, 2015 Ja hadde vert fint vis det kun er delenummerene jeg trenger på delene jeg vil bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangus325 Skrevet September 26, 2015 Forfatter Share Skrevet September 26, 2015 Noen som vet noe mere om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå