Matros1 Skrevet September 27, 2015 Share Skrevet September 27, 2015 Får ikke appen BMW Connected til å fungere sammen med Samsung Galaxy S4. Andre som har lasted ned denne appen, og ikke får til å koble den opp mot iDrive? Har jeg forstått det riktig så skal den kobles vis usb'n under midtarmlenet. Bilen er en F30 318i 2016 mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K1200R Skrevet Oktober 10, 2015 Share Skrevet Oktober 10, 2015 Skal prøve på bilen min i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Oktober 29, 2015 Share Skrevet Oktober 29, 2015 Har hatt samme problem hos meg tidligere. Med iPhone fungerer det uten problemer. BMW har et litt tettere bånd til Apple. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayerfan Skrevet Desember 8, 2016 Share Skrevet Desember 8, 2016 Jeg har CIC med Combox på min 2012 f11. Hovedsaklig benytter jeg web radio siden jeg ikke har DAB+. Men når jeg kobler iPhonen fra bilen (drar ut usb) så fortsetter mobilen å streeme web radioen... det nytter ikke å lukke appen på telefonen. Hvordan kan jeg få BMW connected appen til å slutte å streeme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå