Sandviiik Skrevet September 29, 2015 Share Skrevet September 29, 2015 (endret) solgt Endret Oktober 29, 2015 av Sandvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandviiik Skrevet Oktober 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2015 bud? ska bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Oktober 11, 2015 Share Skrevet Oktober 11, 2015 Kanskje ta litt bedre bilder til annonsen? (det hjelper har jeg hørt..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandviiik Skrevet Oktober 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2015 Kanskje ta litt bedre bilder til annonsen? (det hjelper har jeg hørt..) e jo 15 bilder påannonsen? blei solgt i går! for for 25k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 27, 2015 Share Skrevet Oktober 27, 2015 Altså, tar du bilder med speilrefleks er det lettere å selge enn snapchatkvalitet på bildene. Men nå er den solgt HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Oktober 28, 2015 Share Skrevet Oktober 28, 2015 Han skjønte det ikke Shattered.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandviiik Skrevet Oktober 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2015 Altså, tar du bilder med speilrefleks er det lettere å selge enn snapchatkvalitet på bildene. Men nå er den solgt kjøpe du mæ et speilrefleks da`? har ingen interesser for å ta bilder på fritiden så kjøpe ikke kamera til 3k+ for å ta bilder når jeg skal selge en bil annenhvert år eller lengre tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 29, 2015 Share Skrevet Oktober 29, 2015 Man kjenner alltids folk vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg