Slavearbeider'n Skrevet September 30, 2015 Share Skrevet September 30, 2015 Hallo Noen som har plass til bilen min i vinter? Helst i Oslo/Akershus Gjerne ett sted det er innafor å skru litt også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet September 30, 2015 Share Skrevet September 30, 2015 Spørs hvor stor den er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet September 30, 2015 Forfatter Share Skrevet September 30, 2015 3 serie E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Oktober 1, 2015 Share Skrevet Oktober 1, 2015 Send pm har muligens plass, men ikke all verdens plass til å skru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 1, 2015 Share Skrevet Oktober 1, 2015 Du kan prøve dette og gi oss tilbakemelding? http://offseason.no/ Det går alltid an å leie normal garasje (fellesgarasje) i Oslo om bilen ser normal ut. Bare å sette Pris: Lav - Høy på finn.no og finne billigst mulig plass i omegn. Har leid for få måneder av gangen, det er ingen stress. Finner alltid varm plass til bilen Om du vil ha stikkontakt som du kan koble vedlikeholdslader for din bils batteri, eller har bred bil (noe du ikke har), eller ønsker å skru, så blir det mye verre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Oktober 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2015 Litt vel stiv pris det der. Føler ikke at bilen min passer inn i samme selskap som Porscher og Jaguarer. Men takk for tipset. Finner ikke no' særlig annonser med utleie av fellesgarsje eller garasje generelt. Under hvilken kategori skal jeg søke på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Oktober 1, 2015 Share Skrevet Oktober 1, 2015 Litt vel stiv pris det der. Føler ikke at bilen min passer inn i samme selskap som Porscher og Jaguarer. Men takk for tipset. Finner ikke no' særlig annonser med utleie av fellesgarsje eller garasje generelt. Under hvilken kategori skal jeg søke på? Hadde du bodd her hadde du fått leid min [emoji23] bruker den en sjelden gang da den er så sat*ns langt vekke fra ingangsdøraSent fra min D6603 via Tapatalk Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Oktober 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2015 Godt å høyre at bilen min er velkommen. Håper på at badsha har plass til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Oktober 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2015 (endret) bump Fortsatt på leting Endret Oktober 7, 2015 av Slavearbeider'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 bump Fortsatt på leting Vet ikke om dette er for langt unna, men vi har 1 plass ledig igjen. Og her er det hyggelige voksne folk http://bimmers.no/topic/802480-lokale-i-drammen/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Oktober 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2015 Pris per måned? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Oktober 8, 2015 Share Skrevet Oktober 8, 2015 Pris per måned? Har sent PM, så tar vi det derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå