Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Det kan være aktuelt å bytte over teppe, sort dashbord m.m fra grått til sort på en bil jeg skal kjøpe. Men delebilen har airbag på passasjersiden. Har noen bygget om til dobbel airbag før? Når teppet tas av er jo delene rimelig lett tilgjengelige, ville jeg tro.

Fint hvis noen har erfaringer om dette.

Hilsen Eirik. 92 22 65 44.

Endret av Eirik Viste
Skrevet

Hvis den kun hadde på rattet orginalt  er det en større jobb vil jeg tro pga trykksensorer framme diverse steder. Så er det en del kabling etc. med sikringer m.m

Har ikke gjort det selv før 

Skrevet

Hvis den kun hadde på rattet orginalt  er det en større jobb vil jeg tro pga trykksensorer framme diverse steder. Så er det en del kabling etc. med sikringer m.m

Har ikke gjort det selv før 

Takk for svar.

Er bare airbag på ratt nå. Er et alternativ å montere dashbordet uten å koble til airbagen. Har en Bentley rep.håndbok og skal få en kompis som er dyktig på det elektriske til å sjekke koblingene. Er det for omfattende, dropper jeg det.

Eirik.

Skrevet

Takk for svar.

Er bare airbag på ratt nå. Er et alternativ å montere dashbordet uten å koble til airbagen. Har en Bentley rep.håndbok og skal få en kompis som er dyktig på det elektriske til å sjekke koblingene. Er det for omfattende, dropper jeg det.

Eirik.

Ja det er jo en mulighet, men da ville jeg fjernet airbagenheten under lokket :)

Skrevet (endret)

På e32 750il preface vs facelift delebilen jeg hadde var en del av brakrettene som er sveiset inn på karosseriet ved hanskerommet forskjellig for og gjøre plass til airbagen. Kan tenke meg at det også gjelder e34

Endret av bmwmaxi
Skrevet

På e32 750il preface vs facelift delebilen jeg hadde var en del av brakrettene som er sveiset inn på karosseriet ved hanskerommet forskjellig for og gjøre plass til airbagen. Kan tenke meg at det også gjelder e34

Takk for innspillet..

Har enda ikke fått den "nye" bilen og kan ikke sammenligne nå. Men blir det komplisert blir ikke passasjerairbagen montert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...