Eirik Viste Skrevet Oktober 1, 2015 Skrevet Oktober 1, 2015 (endret) Hei. Det kan være aktuelt å bytte over teppe, sort dashbord m.m fra grått til sort på en bil jeg skal kjøpe. Men delebilen har airbag på passasjersiden. Har noen bygget om til dobbel airbag før? Når teppet tas av er jo delene rimelig lett tilgjengelige, ville jeg tro. Fint hvis noen har erfaringer om dette. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Endret Oktober 1, 2015 av Eirik Viste
quandt1960 Skrevet Oktober 1, 2015 Skrevet Oktober 1, 2015 Hvis den kun hadde på rattet orginalt er det en større jobb vil jeg tro pga trykksensorer framme diverse steder. Så er det en del kabling etc. med sikringer m.m Har ikke gjort det selv før
Eirik Viste Skrevet Oktober 1, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2015 Hvis den kun hadde på rattet orginalt er det en større jobb vil jeg tro pga trykksensorer framme diverse steder. Så er det en del kabling etc. med sikringer m.m Har ikke gjort det selv før Takk for svar. Er bare airbag på ratt nå. Er et alternativ å montere dashbordet uten å koble til airbagen. Har en Bentley rep.håndbok og skal få en kompis som er dyktig på det elektriske til å sjekke koblingene. Er det for omfattende, dropper jeg det. Eirik.
quandt1960 Skrevet Oktober 1, 2015 Skrevet Oktober 1, 2015 Takk for svar. Er bare airbag på ratt nå. Er et alternativ å montere dashbordet uten å koble til airbagen. Har en Bentley rep.håndbok og skal få en kompis som er dyktig på det elektriske til å sjekke koblingene. Er det for omfattende, dropper jeg det. Eirik. Ja det er jo en mulighet, men da ville jeg fjernet airbagenheten under lokket
bmwmaxi Skrevet Oktober 2, 2015 Skrevet Oktober 2, 2015 (endret) På e32 750il preface vs facelift delebilen jeg hadde var en del av brakrettene som er sveiset inn på karosseriet ved hanskerommet forskjellig for og gjøre plass til airbagen. Kan tenke meg at det også gjelder e34 Endret Oktober 2, 2015 av bmwmaxi
Eirik Viste Skrevet Oktober 2, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2015 På e32 750il preface vs facelift delebilen jeg hadde var en del av brakrettene som er sveiset inn på karosseriet ved hanskerommet forskjellig for og gjøre plass til airbagen. Kan tenke meg at det også gjelder e34 Takk for innspillet.. Har enda ikke fått den "nye" bilen og kan ikke sammenligne nå. Men blir det komplisert blir ikke passasjerairbagen montert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå