soundboy Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Hei, Denne meldingen dukker opp ofte når er ute å kjører. Dessverre så er informasjonen i instrument på tysk. Ut i fra google , så betyr det "Sjekk parkeringslys" mens? Eller er det noe mer rundt dette? Bil : E39 Touring (M54 520 , 2001) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 (endret) Har du sjekket lysene då? Er det kodet US Park? Tips: http://www.unofficialbmw.com/images/BMW_Instrument_Cluster_Language.pdf Sent frå min knuste iPhone Endret Oktober 6, 2015 av Sammyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soundboy Skrevet Oktober 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2015 Sist jeg sjekket og det var ikke lenge siden , var alle lysene i orden da. Nei, står bare standlicht prüfen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Det kan være en eller flere pærer som er på vei til å gå i stykker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 (endret) Parklysene koster nesten igenting og er lett å bytte. Hiv på nye og sjå om den kjem tilbake [emoji4] Sent frå min knuste iPhone Endret Oktober 6, 2015 av Sammyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå