jonka Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Hei, Har en servopumpe som er moden for utskiftning, og er på utkikk etter en servopumpe i god stand. Gjerne i nærheten av Trondheim eller Kristiansund/Molde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse83 Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Har du delenr på pumpa? Har en fra en facelift 520d, kan jo hende det er den samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonka Skrevet Oktober 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2015 Delenr 32411094098 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse83 Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Det var ikke den samme dessverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Jeg har en, men holder til utenfor Oslo. Kan sikkert sendes med Posten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonka Skrevet Oktober 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2015 Lukker denne, da jeg fikk tips om at jeg kan kjøpe ny servopumpe til under 900,- inkl. frakt fra Tyskland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå