kuli Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 (endret) Kjøpte den i November 2013. Kjørte første sommeren Static på TA Technix coilovers: Men når jeg satt den bort for vinteren var jeg duglig lei av å sette meg fast overalt, så jeg gikk til innkjøp av luftfjæring fra Bag Riders. Airlift Prefomance understell og Accuair styring. Montere også CSL bakluke og M3 front fanger. Kjøpte nye felger som er 19X8,5 med 215/35-19 foran og 19X10 med 235/35-19 bak. Felgen foran har ET34 men kjører med 18mm spacer. Felgen bak har ET30 men kjører med 16mm spacer. Endret Oktober 7, 2015 av kuli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 (endret) fy faen så råååå! (hater lyktesenk/øyelokk eller hva faen det heter) Endret Oktober 7, 2015 av MarcusDS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Du har virkelig gått "all in" på denne og det ser bra ut! Hvor fikk du tak i frontlepper til M3 style fangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Fet E90! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo0nny Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Du har virkelig gått "all in" på denne og det ser bra ut! Hvor fikk du tak i frontlepper til M3 style fangeren? +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuli Skrevet Oktober 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2015 Leppa et kjøpt på GS. Takk for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Oktober 8, 2015 Share Skrevet Oktober 8, 2015 satan denne var grom!! Sent fra min HUAWEI GRA-L09 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå