Elraj Skrevet Oktober 10, 2015 Skrevet Oktober 10, 2015 Hei jeg har 2 spørsmål om noen kunne hjelpet meg, har gått til innkjøp av en e61 525 med motor kode M57/T2, det er 3l på 197hk jeg har fjernet dpf og da tydligvis kataysator, de var vist i en og samme. har hørt at jeg må "om programere" bilen pga d vil komme feilkoder, mn bilen er friskere enn noensinne og går som en klokke uten noen feil meldinger.. har rikitig nok ikke kjørt noen lang turer men 45 min til jobb er daglig tur noen som vet om dette vil foresake noen senskader? så lurer jeg på disse swirl flapsene, burde jeg blendet disse, eller er dette ikke en svakhet på disse motorene?
TRF Skrevet Oktober 10, 2015 Skrevet Oktober 10, 2015 DPF: Ja dette bør absolutt programmeres bort. Av flere grunner. Swirlflaps: Dette har du ikke på din motor. Elraj reagerte på dette 1
Elraj Skrevet Oktober 10, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2015 DPF: Ja dette bør absolutt programmeres bort. Av flere grunner. Swirlflaps: Dette har du ikke på din motor. har slettet feil mld på alle sensorer, ikke fått igjen de eller nye... hvorfor må d prgrammeres? er det skadelig fior motor å kjøre uten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå