Elraj Posted October 10, 2015 Posted October 10, 2015 Hei jeg har 2 spørsmål om noen kunne hjelpet meg, har gått til innkjøp av en e61 525 med motor kode M57/T2, det er 3l på 197hk jeg har fjernet dpf og da tydligvis kataysator, de var vist i en og samme. har hørt at jeg må "om programere" bilen pga d vil komme feilkoder, mn bilen er friskere enn noensinne og går som en klokke uten noen feil meldinger.. har rikitig nok ikke kjørt noen lang turer men 45 min til jobb er daglig tur noen som vet om dette vil foresake noen senskader? så lurer jeg på disse swirl flapsene, burde jeg blendet disse, eller er dette ikke en svakhet på disse motorene?
TRF Posted October 10, 2015 Posted October 10, 2015 DPF: Ja dette bør absolutt programmeres bort. Av flere grunner. Swirlflaps: Dette har du ikke på din motor. Elraj 1
Elraj Posted October 10, 2015 Author Posted October 10, 2015 DPF: Ja dette bør absolutt programmeres bort. Av flere grunner. Swirlflaps: Dette har du ikke på din motor. har slettet feil mld på alle sensorer, ikke fått igjen de eller nye... hvorfor må d prgrammeres? er det skadelig fior motor å kjøre uten?
Recommended Posts