Christian Haugerud Skrevet Oktober 11, 2015 Skrevet Oktober 11, 2015 Hei! Idag under kjøring begynte denne varsellampa å lyse ( illustrert med bilde) på min e91. Bilen har rulla 80 000km og det står montert senkesett og 20" felger. Leste litt i instruksjonsboka at det kan være noe med lufttrykk eller abs? men har nok luft i dekka. Så lurte på om noen visste hva annent som kan være feilen.. Setter pris på svar
Otis Skrevet Oktober 11, 2015 Skrevet Oktober 11, 2015 Den mener du har punktert, om du ikke har det, så bare sjekk lufttrykket og kalibrer punkteringsvarsel på nytt. Christian Haugerud reagerte på dette 1
Christian Haugerud Skrevet Oktober 11, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2015 Den mener du har punktert, om du ikke har det, så bare sjekk lufttrykket og kalibrer punkteringsvarsel på nytt.Hvordan kalibrerer jeg dette?
Otis Skrevet Oktober 11, 2015 Skrevet Oktober 11, 2015 Enten via idrive og info. Eller via instrument panelet. Se i instruksjonsbok til din bil.
Christian Haugerud Skrevet Oktober 11, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2015 Enten via idrive og info. Eller via instrument panelet. Se i instruksjonsbok til din bil. Da ska jeg se om jeg får det til! Takk for hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå