Jon Erik Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 Hei Noen som har tips, får ikke fjernkontrollen til webasto til å fungere. Når jeg trykker på av/på så lyser den grønt i ca 3 sek...etter det skal jeg jo trykke på start...men da skjer det ingen ting...selv når jeg står ved siden av bilen. Setter jeg meg inn i bilen kan jeg sette den på manuelt så den fungerer helt fint. Noen tips ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 Du skal vel trykke på mode først, og deretter på/av for hva du ønsker. Du skal holde inne på/av i noen sekunder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Erik Skrevet Oktober 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2015 Du skal vel trykke på mode først, og deretter på/av for hva du ønsker. Du skal holde inne på/av i noen sekunder. Sikker? Leste et annet sted at man først skulle trykke på av/på knapp...Men prøvde det du sa og ingen ting skjer da heller...lyser aldri noe lys når jeg trykker på start eller stopp, kun når jeg trykker på AV/På knapp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johndeer Skrevet November 6, 2016 Share Skrevet November 6, 2016 Fant du ut av denne fjernkontrollen. har samme problem med importbil. Lyser grønt på 1/0 knapp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå