Jon Erik Skrevet Oktober 13, 2015 Skrevet Oktober 13, 2015 Hei Noen som har tips, får ikke fjernkontrollen til webasto til å fungere. Når jeg trykker på av/på så lyser den grønt i ca 3 sek...etter det skal jeg jo trykke på start...men da skjer det ingen ting...selv når jeg står ved siden av bilen. Setter jeg meg inn i bilen kan jeg sette den på manuelt så den fungerer helt fint. Noen tips ?
Saltkjelen Skrevet Oktober 13, 2015 Skrevet Oktober 13, 2015 Du skal vel trykke på mode først, og deretter på/av for hva du ønsker. Du skal holde inne på/av i noen sekunder.
Jon Erik Skrevet Oktober 13, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2015 Du skal vel trykke på mode først, og deretter på/av for hva du ønsker. Du skal holde inne på/av i noen sekunder. Sikker? Leste et annet sted at man først skulle trykke på av/på knapp...Men prøvde det du sa og ingen ting skjer da heller...lyser aldri noe lys når jeg trykker på start eller stopp, kun når jeg trykker på AV/På knapp...
johndeer Skrevet November 6, 2016 Skrevet November 6, 2016 Fant du ut av denne fjernkontrollen. har samme problem med importbil. Lyser grønt på 1/0 knapp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå