ZaxoN Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 Hei, har en e36 325i som ikke vil starte, får ikke strøm, ingenting lyser i dashbord eller noenting.. prøvd med startkabler, byttet jordingskabel, da denne så veldig dårlig ut men ingen tegn til liv i den. Noen som har noen ide' om hvor jeg skal begynne og lete ? hva er vanlige feil når sånn som dette skjer, startet før den ble parkert! Sikring som kan være gåen ? i så fall hvilken og hvor sitter den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZaxoN Skrevet Oktober 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2015 Hei, har en e36 325i som ikke vil starte, får ikke strøm, ingenting lyser i dashbord eller noenting.. prøvd med startkabler, byttet jordingskabel, da denne så veldig dårlig ut men ingen tegn til liv i den. Noen som har noen ide' om hvor jeg skal begynne og lete ? hva er vanlige feil når sånn som dette skjer, startet før den ble parkert! Sikring som kan være gåen ? i så fall hvilken og hvor sitter den? Ingen som har vært borti dette før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Oktober 15, 2015 Share Skrevet Oktober 15, 2015 Har du målt batteriet? Jeg har opplevd det samme på min e39. Ingen symptomer.....plutselig var batteriet stein dødt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå