Fabian Knutsen Skrevet Oktober 13, 2015 Skrevet Oktober 13, 2015 Hei, har oppdaget at fuktsperren i dørene mine har løsnet på den nedre delen av døra, noen som vet hva som brukes for å feste de originalt? Eventuelt har forslag til hva som kan brukes ?
Sammyen Skrevet Oktober 13, 2015 Skrevet Oktober 13, 2015 Gode erfaringer med Tec7. To tørre biler Anbefaler ein tube sånn eg StigJ reagerte på dette 1
Fabian Knutsen Skrevet Oktober 13, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2015 Gode erfaringer med Tec7. To tørre biler Anbefaler ein tube sånn eg Bør man rense og fjerne gamle rester, eller kan jeg ha rett på det som er fra før av ?
Sammyen Skrevet Oktober 13, 2015 Skrevet Oktober 13, 2015 Tec7 er ganske grovt og det legger seg ganske bra så ville bare lagt det rett på.Tviler på det er behov for å rense, men det hjelper nok på
Fabian Knutsen Skrevet Oktober 14, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2015 Tec7 er ganske grovt og det legger seg ganske bra så ville bare lagt det rett på. Tviler på det er behov for å rense, men det hjelper Muligens dumt spørsmål, men hvor får man kjøpt det ?
Sammyen Skrevet Oktober 14, 2015 Skrevet Oktober 14, 2015 Jernia og Coop Bygg har ivertfall Meiner Biltema ikkje har det, av ukjent grunn
Hollabaloo Skrevet Oktober 14, 2015 Skrevet Oktober 14, 2015 Hei, har oppdaget at fuktsperren i dørene mine har løsnet på den nedre delen av døra, noen som vet hva som brukes for å feste de originalt? Eventuelt har forslag til hva som kan brukes ? Jeg brukte butylbånd. Renset og fjernet gamle rester. Kjøpte også nye tørre fuktsperrer.
StigJ Skrevet Oktober 14, 2015 Skrevet Oktober 14, 2015 Du kan jo se gjennom denne tråden da jeg byttet vindusheis. Brukte Tec7. http://bimmers.no/topic/788428-diy-bytte-vindusheismekanisme-p%C3%A5-engelsk/
Fabian Knutsen Skrevet Oktober 26, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2015 Sliter fortsatt med vann inn i bilen. Alle fuktsperrer er fikset, men kommer fortsatt inn vann. Alle dreneringer er sjekket, og alle pakningene rundt døra ser fine ut ? Kan jo ikke være fuktsperren for slik som navnet sier så skal vell den bare ta unna fukt, og ikke store vannmengder ? Når jeg åpner døren ligger det vanndråper nesten hele veien rundt dørkarmen. Noen forslag ? Begynner virkelig å gå tom for ideer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå