Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har oppdaget at fuktsperren i dørene mine har løsnet på den nedre delen av døra, noen som vet hva som brukes for å feste de originalt? Eventuelt har forslag til hva som kan brukes ?

Skrevet

Tec7 er ganske grovt og det legger seg ganske bra så ville bare lagt det rett på.
Tviler på det er behov for å rense, men det hjelper nok på :)

Skrevet

Tec7 er ganske grovt og det legger seg ganske bra så ville bare lagt det rett på.

Tviler på det er behov for å rense, men det hjelper

Muligens dumt spørsmål, men hvor får man kjøpt det ? 

Skrevet

Hei, har oppdaget at fuktsperren i dørene mine har løsnet på den nedre delen av døra, noen som vet hva som brukes for å feste de originalt? Eventuelt har forslag til hva som kan brukes ?

Jeg brukte butylbånd. Renset og fjernet gamle rester. Kjøpte også nye tørre fuktsperrer. 

• 2 weeks later...
Skrevet

Sliter fortsatt med vann inn i bilen. Alle fuktsperrer er fikset, men kommer fortsatt inn vann. Alle dreneringer er sjekket, og alle pakningene rundt døra ser fine ut ? Kan jo ikke være fuktsperren for slik som navnet sier så skal vell den bare ta unna fukt, og ikke store vannmengder ? Når jeg åpner døren ligger det vanndråper nesten hele veien rundt dørkarmen. Noen forslag ? Begynner virkelig å gå tom for ideer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...