BMW 4 EVER Skrevet Oktober 17, 2015 Share Skrevet Oktober 17, 2015 Min fetter sin bil stoppet under kjøring. Er en 2001 520d Det er ikke pumpen i tanken for den pumper diesel fram til filter, og ut av filter. Skal ikke de motorene gå selv om det ville vært en defekt veiv sensor? går de da ikke på signalet fra dysen? Høytrykks pumpen som har åpnet retur ventilen fult? Bilen ble kjørt fra Bergen til Tysnes før den stoppet. er ca 50L diesel på tanken og. Eg var bomesikker på pumpen i tanken, men det er det jo liv i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 17, 2015 Share Skrevet Oktober 17, 2015 Den skal virke med defekt veivsensor, slik du sier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 4 EVER Skrevet Oktober 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2015 Har jo vært ute for brent rellė til motor styreenheten og men ikke at det resulterer i stoppe under kjøring. Då er det heller at bilen starter ikke. Får vel hive verktøyet og diagnosen i bilen å ta meg en tur til Tysnes. Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FritzP Skrevet Oktober 18, 2015 Share Skrevet Oktober 18, 2015 Kan være VP44 pumpen son har tatt kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 4 EVER Skrevet Oktober 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2015 30A sikring i E boksen var røket. Etter litt feilsøking med hjemmelaget prøvelampe av lommelykt og ledningstumper da jeg glemte multimeter fant jeg ut at + kabelen inn på høyttrykspumpen gikk rett til -. Så der var full kortsluttning. Trodde kanskje at det var en kabel som hadde gnisset hull å lå til - på motor, men er faktisk en intern feil i selve pumpen. Første gang jeg har hørt om. Samme + kabel gikk også til Gløde relle , LMM, og ett par andre komponenter. Uansett problemet funnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå