Kristian 325 Skrevet Oktober 18, 2015 Share Skrevet Oktober 18, 2015 (endret) Hei Jeg ønsker å kjøpe en BMW E36 325i motor.(M50B25 non vanos) -2,5liter rekkesekser motor -24 ventiler -Uten vanos Motoren må være i god stand og helst en som ikke har gått over en 200 000km Vest Agder området helst. (Motoren skal bli godt tatt vare på!Den skal monteres i en BMW E36 325i coupe som skal fikses opp til topp stand.) Endret November 10, 2015 av Kristian 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian 325 Skrevet November 7, 2015 Forfatter Share Skrevet November 7, 2015 (endret) Hei Jeg trenger fortsatt komplett motor med ledningsnett til min 1992 E36 325i coupe. -M50B25 non vanos -2,5liter rekkesekser -24 ventiler -Jeg kan bruke M50 motor fra både E36 og E34. Vest Agder området helst Endret November 10, 2015 av Kristian 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian 325 Skrevet November 11, 2015 Forfatter Share Skrevet November 11, 2015 Hei igjen Lurte på om det er noen som vet om hvor jeg kan få tak i en slik motor jeg trenger?(M50B25 non vanos) Jeg har prøvd finn,ebay,forskjellige grupper på face,forskjellige nettsider for bilopphoggere,den lokale bilopphoggeren og hørt med venner og bekjente uten hell... Finnes det for eksempel noen som driver å overhaler og selger slike motorer her i Norge?Eller som importerer og selger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebb9 Skrevet November 12, 2015 Share Skrevet November 12, 2015 Har en med gåen toppakning du kan få billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet November 12, 2015 Share Skrevet November 12, 2015 Kan hende koed har noen motorer inne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian 325 Skrevet November 13, 2015 Forfatter Share Skrevet November 13, 2015 Har en med gåen toppakning du kan få billig Hei og takk for svar Jeg vil helst ha en motor jeg slipper å åpne,men hvis jeg ikke finner noen, så kan jeg sende deg ei PM hvis du fortsatt har den da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian 325 Skrevet November 13, 2015 Forfatter Share Skrevet November 13, 2015 Kan hende koed har noen motorer inne! Hei Jeg fant ikke noen motorer på koed.no men jeg fant noe på koed.dk Syns prisene var litt høye,så jeg velger å vente litt til å se om det dukker opp noe annet først.. (Sendte M-Teknikk en forespørsel på deres hjemmeside og face men det virker som de ikke gidder å svare engang...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebb9 Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 Har du hørt med kjells biler på øvrebø? Han pleier å ha fine priser. Kristian 325 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian 325 Skrevet November 14, 2015 Forfatter Share Skrevet November 14, 2015 Har du hørt med kjells biler på øvrebø? Han pleier å ha fine priser. Nei,jeg har ikke hørt med Kjells biler.Men jeg skal ringe dem på mandag å høre Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå