Kristiansan'årn Skrevet Oktober 19, 2015 Share Skrevet Oktober 19, 2015 (endret) 4 stempla caliptere forran og bak (brembo) tilpasset e34, men passer på andre og.348x30 og 328x20 Zimmerman borra skiver.Nylig overhalt10k eller budSent fra min SM-G920F via Tapatalk Endret Oktober 28, 2015 av crabfish190 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2015 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2015 Opp Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet Oktober 29, 2015 Share Skrevet Oktober 29, 2015 Syntes nesten det er rart dette ikke er solgt allerede.. Er det løse adaptere mellom calippere og fjærbein eller er det calippere med faste fester? Litt sur for at jeg akkurat har kjøpt og pusset opp 540/M5 bremser.. Og kjøpt zimmermann skiver og PFC klosser.. Passer også da til E24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2015 Syntes nesten det er rart dette ikke er solgt allerede.. Er det løse adaptere mellom calippere og fjærbein eller er det calippere med faste fester? Litt sur for at jeg akkurat har kjøpt og pusset opp 540/M5 bremser.. Og kjøpt zimmermann skiver og PFC klosser.. Passer også da til E24 kan virkelig ikke fatte det selv.. syntes ikke det var en upris for brembo bremser med klosser og skiver som er lette å få tak i billig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2015 Opp Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 Opp Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Dette er virkelig en billig pris. Det er kanskje mulighet for ä fä bremsene godkjent og, siden det er Brembo kalippere. Her er nok et eksempel pä gromdeler som en hadde fätt mer penger for i Tyskland. I alle fall lettere ä selge. Bedre bremser enn dette til E34/32/28/24 skal man lete lenge etter. Eirik. Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2015 Dette er virkelig en billig pris. Det er kanskje mulighet for ä fä bremsene godkjent og, siden det er Brembo kalippere. Her er nok et eksempel pä gromdeler som en hadde fätt mer penger for i Tyskland. I alle fall lettere ä selge. Bedre bremser enn dette til E34/32/28/24 skal man lete lenge etter. Eirik. Mulig jeg bare skal legge de ut på ebay eller noe daSent fra min SM-G920F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå